• Meer dan 80 jaar service
  • Altijd persoonlijk contact
  • Flexibel en meedenkend

Raambelettering bij de Albert Heijn in Katwijk (Zeilmakerstraat)

Voor de Albert Heijn aan de Zeilmakerstraat heeft Duocore de hokjes van de winkelwagentjes bestickerd.

De wens van het Albert Heijn management van het Filiaal aan de Zeilmakerstraat in Katwijk was de directe omgeving verbeteren. De buitenstallingen van de boodschappenkarretjes aantrekkelijker maken was de perfecte uitdaging voor Duocore.

 

Duocore is in overleg gegaan met Albert Heijn om te brainstormen over hoe de boodschap zo duidelijk mogelijk zou overkomen nij de mensen. Daarbij zijn we met het idee gekomen om de ramen van de hokjes waar de boodschappenwagentjes in staan, te bestickeren.

 

Om de visie en missie van Albert Heijn op een persoonlijke manier in het concept terug laten komen hebben we gekozen voor fotografie als basis van het artwork.

 

Na het uitwerken van dit idee heeft duocore printproeven gemaakt en deze getest op locatie. Hierbij kwam naar voren dat one-way-vision sticker de beste oplossing was voor zowel de buitenconditie als de zichtbaarheid. Van buitenaf is de artwork zichtbaar en van binnenuit kan je door de sticker heen kijken.

 

Fotografie als basis voor de artwork is samen met de selectie van verschillende medewerkers van Albert Heijn in de fotostudio van Duocore gerealiseerd. Deze zijn professioneel bewerkt en aangevuld met 5 belangrijke punten vanuit de visie en missie van Albert Heijn: Everybody Appie, Iedere dag beter, 130 jaar geschiedenis, persoonlijk voordeel en lokaal betrokken.

 

Vrolijke werknemers op de foto’s, inspirerende teksten en opvallende kleuren hebben naar onze mening het doel bereikt. De omgeving is een stukje aantrekkelijker geworden. We krijgen veel positieve reacties.

 

Duocore is erg tevreden over de samenwerking met Albert Heijn en vond het erg leuk om dit project van ontwerp tot aan het resultaat te kunnen creëren.

 

Aan dit project heeft met veel aandacht gewerkt:

Marta Klement: identiteitsontwikkeling en grafische vormgeving

Drukkerij: productie

Marta was zeer te spreken over de samenwerking: "Het leukst aan dit project was de medewerkers zelf bij de fotoshoot betrekken en door hun zelf de kernwaarden van visie en missie van Albert Heijn naar boven heb kunnen laten komen." - Marta Klement, Art Director

 

Ook de supermarktmanager van AH 1639  is tevreden: "Ik ben er zeer content mee en klanten reageren er zeer positief op." - Marcel de Droog