Ga je een nieuwe business beginnen of sluit je huidige huisstijl niet meer aan op je bedrijf? Dan is het tijd voor een nieuwe visuele identiteit. Daar heb je waarschijnlijk al ideeën over en dat bespreken we graag met je.
Op basis van je strategie maken we een voorstel voor het ontwikkelen van een nieuwe logo en de daarbij horende huisstijlelementen. Die leggen wij vast in het huisstijlhandboek. Dan weet jij altijd welk logo geschikt is voor je Facebookpagina en met welke kleurcodes je bijvoorbeeld je bedrijfskleding gaat bestellen.
Logo’s door ons ontwikkeld zijn ‘future proof’ en houden rekening met de meest voorkomende toepassingen. Denk daarbij aan advertenties in een zwart/wit krant of bijvoorbeeld je logo op een mega groot billboard. We houden altijd rekening met algemene huisstijl richtlijnen en optimaliseren je merk voor zowel online als offline gebruik.
Je huisstijlboek kan je zo gek maken als je zelf wilt. Visitekaartjes, briefpapier en de bijhorende enveloppen zijn de meest traditionele huisstijl elementen. Met de aanwezigheid van digitale media zoals e-mail wordt vaak in plaats van enveloppen een digitale handtekening ontwikkeld. Huisstijl wordt tegenwoordig vaak aangevuld met sociale media-templates, online marketing banners of nieuwsbrieven. Ook belettering van je auto of etalage kan onderdeel van je huisstijl uitmaken.